Ma. 29.11

Conférence SUPERSTUDIO. Latent Futures – Matthieu Calame

18:00 EPFL / en ligne (zoom)

SUPERSTUDIO is a prospective and collective studio that examines the possibilities of imagination and realization of latent futures. Through its title Latent Futures, Superstudio intends to explore visions and attitudes capable of seriously confronting the present environmental condition.

Matthieu Calame est agronome, directeur de la Fondation Charles Leopold Meyer pour le Progrès de l’Homme, et auteur de Enraciner l’agriculture.

→ informations détaillées et lien de connexion

Conférence SUPERSTUDIO. Latent Futures – Matthieu Calame